عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 534
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا برای تجربه یک ماجراجویی جدید آماده اید ؟ سوار بر واگن خود شده و به ماجراجویی و کاوش در معدنی شگفت انگیز بپردازید . توجه داشته باشید که سرعت گاری شما که بر روی ریل حرکت می کند به شدت دیوانه وار است و این وظیفه شماست که با تمرکز و کنترل دقیق آن را هدایت نمایید . سنگ های معدنی را که می توانند در دل خود الماس یا طلا نهفته باشند را جمع آور کرده و جایزه بگیرید !
با یافتن مکان های جدید برای اکتشاف هیجان بیشتری را برای خود بخرید .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , فاتزی , ,
:: برچسب‌ها: Rail Rush , بازی Rail Rush , بازی آندروید , بازی اندروئیدب , بازی اندرویید , بازی هیجان انگیز اندروید , بازی کنترل واگن معدن , دانلود Rail Rush , دانلود بازی Rail Rush , دانلود بازی آندرویدب , دانلود بازی اندروید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 502
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا از سناریوی تکراری مردمی که از زامبی ها فرار می کنند خسته شده اید ؟
Zombie Runaway UP نام بازی بسیار زیبایی است که این بار با چرخش ۱۸۰ درجه ای شما را در محیطی جدید قرار می دهد و شما می بایست از مردمی که قصد از بین بردن شما ( زامبی ها ) را دارند فرار کنید . اگر نمی خواهید جان خود را از دست دهید می بایست با استفاده دکمه چپ ، راست و پرش از دست مردمان خشمگین فرار کنید .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , فاتزی , ,
:: برچسب‌ها: Zombie Runaway UP , بازی آندرویید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی زامبی , بازی سبک فرار , بازی فرار از دست مردم , دانلود بازی Zombie Runaway UP , دانلود بازی Zombie Runaway UP اندروید , دانلود بازی فرار , دانلود بازی فرار زامبی , دانلود بازی فرار زامبی ها , زامبی آندروید , فرار زامبی ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 449
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Birds On A Wire بازی بسیار زیبایی است که در آن با پرندگانی زیبا و البته رنگارنگ سر و کار خواهید داشت . وظیفه شما در این بازی نجات جان پرندگان با برداشتن آن ها از مسیری است که تنها نتیجه اش خطر و نابودی است . برای این کار کافیست پرنده های همرنگ هم را کنار یکدیگر قرار داده تا بتوانند به صورت گروهی و در ایمنی کامل در مسیری درست پرواز نمایند .
این بازی زیبا دارای ۵۰ مرحله چالشی و سرگرم کننده مختلف می باشد که قطعا می تواند به عنوان سرگرمی خوبی برای اوقات بیکاری شما قرار بگیرد .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , فاتزی , ,
:: برچسب‌ها: Birds On A Wire , Birds On A Wire آندروید , Birds On A Wire اندروئید , Birds On A Wire اندروید , Birds On A Wire اندرویید , Birds On A Wire انروید , بازی , بازی آندروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اندرویید , بازی اندرید , بازی پرنده , بازی پرنده آندروید , بازی پرنده اندروید , بازی پرنده اندرویید , دانلود Birds On A Wire , دانلود بازی , دانلود بازی APK , دانلود بازی Birds On A Wire , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی برای اندرویید , دانلود بازی فانتزی اندرویدب , دانلود رایگان بازی اندرید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 473
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

برای نجات بیگانگان ( بله ! ) و بشر توسط Peti در یک بازی پازلی منحصر به فرد آماده باشید .
برای پاکسازی لازم است هر ۴ عنصر یک رنگ را در کنار یکدیگر قرار دهید .
درست است که بیگانگان به زمین آمده اند اما این به خودی خود دلیلی بر نابود سازی زمین زیبا توسط آنها نمی باشد . پس کمک کنید تا آنها به سلامت به سرزمین مادری خود بازگشته و زمین را ترک کنند .

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , فاتزی , ,
:: برچسب‌ها: Peti , Peti آندرویید , Peti اندروید , Peti اندریید , Peti انرویید , بازی آندرویید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی انروید , دانلود Peti , دانلود بازی APK , دانلود بازی Peti , دانلود رایگان بازی Pet ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 229
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Last Fish یک بازی اکشن سبک سیاه و سفید می باشد که در آن می بایست به یک ماهی کوچک کمک کنید با خوردن غذا بزرگ و بزرگتر شده و همچنین از خطر خورده شدن توسط ماهی های بزرگ تر در امان نگاهش دارید .

 

ویژگی ها :
- گرافیک زیبا
- گیم پلی ساده اما اعتیاد آور
- بهره گیری از افکت های صوتی جذاب
- ۴۵ مرحله مختلف
- و …

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , فاتزی , ,
:: برچسب‌ها: Last Fish , Last Fish Android , Last Fish آنروید , Last Fish اندرویید , بازی Last Fish , بازی Last Fish آندرید , بازی آخرین ماهی , بازی آندروید , بازی آندرویید , بازی اندروید , بازی اندرویید , دانلود Last Fish , دانلود بازی Last Fish , دانلود بازی Last Fish اندروید , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی اندروئید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 194
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اکنون سال ۲۰۳۰ است و انسان در خط مقدم جنگ با تغییرات آب و هوایی ، بلاهای طبیعی و قطحی غذا قرار دارد . به همین منظور عده ای از دانشمندان تصمیم به ساخت ویروس زامبی گرفتند تا با تزریق آن به انسان ها ، آنان را قوی تر از یک انسان عادی برای مقابله با مشکلات نمایند اما با از کنترل خارج شدن این ویروس ، آدمیان تبدیل به هیولاهای کنترل ناپذیری شدند که اکنون خود مشکلی جدیدتر و البته بزرگتر هستند .

اکنون وقت انجامی کاری است سترگ ؛ به نظر شما آیا انسان می تواند بر این چالش چیره گردد ؟

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , علمی تخیلی , ,
:: برچسب‌ها: Death City , بازی Death City اندروید , بازی آندرویید , بازی انروید , بازی زامبی آندرویدب , بازی زامبی اندروئید , دانلود Death City , دانلود بازی Death City , دانلود بازی Death City اندروئید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی زامبی ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 354
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در سال ۲۱۰۰ و انتهای قرن ۲۱ جنگ های معتدد بین ستاره ای را تجربه کرده ایم ، آن هم با دشمنانی قدرتمند که برای نابود سازی ما آمده بودند اما در تنها پیروزی از آن ماست .

زمین به واسطه منابع غنی معدنی که در خود جای داده است اکنون به گزینه اول غارت گران بیگانه تبدیل شده است که طمع استفاده از آنها را در سر می پرورانند . اکنون زمین در شرایطی بسیار دشوار قرار گرفته است و تنها یک قهرمان می تواند از آن در برابر دشمنان خارجی محافظت کند ….



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , علمی تخیلی , ,
:: برچسب‌ها: Metal Gun - Blood War , بازی Metal Gun - Blood War , بازی آندروید , بازی اکشن اندروئید , بازی اکشن برای آندرویید , بازی جنگی اندروید , بای اکشن آندروید , دانلود Metal Gun - Blood War , دانلود بازی Metal Gun - Blood War , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی جنگی Android , دانلود بازی جنگی APK , دانلود بازی علمی تخیلی , دانلود رایگان بازی آندروید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 169
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Call of Duty: Black Ops Zombies به زندگی بازگشته است . این بازی که توسط شرکت بازی سازی مطرح GLU طراحی شده است با بهره گیری از گیم پلی و طراحی خاص بازی ای با همین نام که برای کنسول های بازی ساخته شده بود اکنون برای اسمارت فون ها و تبلت های اندروید ارایه گردیده است .این بازی دارای ۵۰ مرحله بسیار زیبا و البته چالش برانگیز می باشد که می توانید آنها را به صورت تک نفره و یا از طریق شبکه وای فای به صورت همزمان با ۴ نفر انجام دهید . سلاح های بسیاری در این بازی گنجانده شده اند که می توانید با بهره گیری از هر یک به قدرتی خارق العاده دست پیدا کنید .
اگر برای انجام یک بازی اکشن تمام عیار آماده اید هم اکنون این بازی را دانلود نمایید .
توجه داشته باشید قیمت این بازی در گوگل پلی چیزی در حدود ۱۴ هزار تومان بوده که شما می توانید نسخه کرک شده آن را به صورت رایگان از اندرویدک دانلود کنید .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , علمی تخیلی , ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 175
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۲ و بالاتر

زمین توسط ملکه کندو و فرزندان او نابود شده است و شما ، Strikefleet Omega ، آخرین مدافع بشر می باشید . ماموریت شما پیدا کردن ملکه و بازداشتن او از ساخت کلونی های جدید و البته نابود کردن نیروهای او که هم اکنون کنترل زمین را در دست گرفته اند می باشد .

سوار بر اسکادران خود شده و با کنترل آن به وسیله انگشتانتان ، تمامی بقایای ایجاد شده توسط ملکه را به نابودی بکشانید .



:: موضوعات مرتبط: علمی تخیلی , ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 183
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Speedball 2 Evolution بازی کلاسیک و پرفروش Bitmap Brothers’ اکنون برای اندروید ارایه شده است . در آینده ای نزدیک شاهد پیوند خوردن تکنولوژی رباتیک و ورزش هایی نظیر هندبال و هاکی روی یخ خواهیم بود چیزی که همین اکنون می توانید آن را در این بازی تجربه کنید.
نقشه خود را کشیده و تیم تان را با یارگیری خوب بچینید و با قدرت به زمین بفرستید . با هر ترفندی که می توانید برای کسب پیروزی تلاش کنید .
این بازی دارای ویژگی های مختلفی نظیر بالارفتن قدرت در طول مسابقه ، تورنومنت های تک نفره و انجام بازی به صورت مولتی پلیر در حالت حرفه ای از جمله ی آنها می باشند .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , علمی تخیلی , ,
:: برچسب‌ها: SpeedBall 2 Evolution , Speedball 2 Evolution آندرویید , SpeedBall 2 Evolution اندروئید , Speedball 2 Evolution انروید , بازی SpeedBall 2 Evolution , بازی Speedball 2 Evolution آندروید , بازی آندروید , بازی اندروئید , بازی اندرویید , بازی انروید , دانلود SpeedBall 2 Evolution , دانلود بازی SpeedBall 2 Evolution , دانلود بازی آندروید , دانلود رایگان بازی ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 192
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Trainz Driver اپلیکیشن شماره ۱ در زمینه شبیه سازی قطار می باشد که برای اسمارت فون ها سفارشی سازی شده است . اگر به لوکوموتیو رانی و در نگاه کلی به قطار علاقه مندید ، قطعا این بازی شبیه ساز می تواند شما را سرگرم کرده و اطلاعات خوب و جامعی را نیز در این باره به شما بدهد .
از جمله ویژگی های این شبیه ساز می توان به گرافیک بسیار خوب ، فیزیک واقع گرایانه و استفاده از سبک آرکید به منظور جذاب تر شدن محیط برنامه اشاره نمود .

Trainz Driver شما را در لوکوموتیو هایی در سرتاسر پهنه گیتی قرار خواهد داد تا فرایند راندن قطار را از حالت ساده تا پیشرفته آموزش ببینید . نمایش حرکت شما از زوایا و دوربین های مختلف در کنترل بهتر قطار شما را یاری خواهد کرد .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , شبیه ساز , ,
:: برچسب‌ها: Trainz Driver , دانلود Trainz Driver , دانلود بازی Trainz Driver , دانلود بازی شبیه سازی قطار , دانلود بازی شبیه سازی قطار Android , دانلود بازی شبیه سازی قطار آندروید , دانلود بازی شبیه سازی قطار آنروید , دانلود بازی شبیه سازی قطار اندروئید , دانلود بازی شبیه سازی قطار اندروید , دانلود بازی شبیه سازی قطار اندرویید , دانلود بازی شبیه سازی قطار انروید , شبیه ساز قطار , شبیه ساز قطار Android , شبیه ساز قطار آندروید , شبیه ساز قطار اندرویئد , شبیه ساز قطار اندروید , شبیه ساز قطار اندرویید , شبیه ساز قطار انروید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 247
نویسنده : مجتبی

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دستکش ها را بر دست خود کرده و آنها را به سمت هدف پرتاب کنید . در بازی Fx3 می بایست نقش های مختلفی را بر عهده گرفته و تمامی رقیبان خود را از گود خارج کنید . اگر به بازی بوکس علاقه مندید ، Fists For Fighting را از دست ندهید .

ویژگی ها :
- محیط کاملا سه بعدی
- افکت های صوتی جذاب
- امکان حرکت در اطراف رینگ
- ۱۰ مبارز مختلف
- گیم پلی سریع و پویا
- و…



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , رزمی , ,
:: برچسب‌ها: Fists For Fighting , Fists For Fighting اندروئید , Fists For Fighting اندرویید , بازی Fists For Fighting , بازی Fists For Fighting آندروید , بازی اندروید , بازی بوکس , بازی بوکس Android , بازی بوکس آندروید , بازی بوکس اندروید , بازی بوکس انروید , دانلود Fists For Fighting , دانلود بازی Fists For Fighting , دانلود بازی Fists For Fighting اندرویید , دانلود بازی آندرویدب , دانلود بازی بوکس , دانلود رایگان بازی Fists For Fighting ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 279
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آنها به دهکده تان حمله کرده اند . بسیاری از افراد ده کشته شده و بسیاری دیگر از آنان نیز به اسارات گرفته شده اند . شما باید به دنبال آنان رفته و از چنگال نیروهای دشمن آزادشان سازید .
Samurai Rush  بازی زیبایی است که در ۳۰ مرحله مختلف به همراه سه غول انتظار پیکار شما را می کشد . اگر به بازی های سبک سامورایی علاقه مندید ، این بازی را از دست ندهید .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , رزمی , ,
:: برچسب‌ها: Samurai Rush , Samurai Rush v1 , 3 , بازی Android , بازی Samurai Rush , بازی آندروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اندرویید , بازی رزمی , بازی رزمی آندروید , بازی سامورایی , بازی سامورایی آندروید , بازی سامورایی اندروئید , بازی سامورایی اندروید , بازی سامورایی اندرویید , دانلود Samurai Rush , دانلود Samurai Rush v1 , 3 , دانلود بازی Samurai Rush , دانلود بازی آندرویود , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی رایگان برای اندروید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 182
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به دورانی بازگردید که عیاشی مردمانش با خون و خونریزی جنگجویان گره خورده بود و شما به عنوان یک مبارز آرزوی تبدیل شدن به یک افسانه را در سر می پرورانید .
BLOOD & GLORY یکی از معروف ترین بازی های اندروید ساخت شرکت بازی سازی GLU می باشد که با ارایه نسخه LEGEND اکنون آمده است بار دیگر شما را به مبارزه دعوت نماید . این بازی دارای یک خط داستانی قوی و جذاب می باشد که با بهره گیری از انیمیشن های خارق العاده باعث ایجاد صحنه هایی بی بدیل می گردد و کسب درجه AAA در زمینه گرافیک شاهد این ادعاست .

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , رزمی , ,
:: برچسب‌ها: BLOOD & GLORY: LEGEND , بازی BLOOD & GLORY: LEGEND , بازی BLOOD & GLORY: LEGEND اندروئید , بازی آندروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اچ دی آندروید , بازی اکشن اندروید , بازی خون و شکوه , بازی خون و شکوه : افسانه , بازی خون و شکوه : افسانه آنروید , بازی خون و شکوه : افسانه اندروید , بازی خون و شکوه : افسانه اندرویید , دانلود BLOOD & GLORY: LEGEND , دانلود بازی BLOOD & GLORY: LEGEND , دانلود بازی BLOOD & GLORY: LEGEND اندروید , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی اچ دی , دانلود بازی اچ دی برای اندروئید , دانلود بازی خون و شکوه : افسانه , دانلود رایگان بازی آندرویید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 209
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید خود را به یک نینجا Beat-jitsu تبدیل کنید ؟
در بازی بسیار زیبا می بایست نقش یک رزمی کار را بر عهده گرفته و برای رسیدن به استاد خود موانع را از پیش روی بردارید . بپرید ، این سو و آنسو رفته تک تک دشمنان را از بین ببرید .

ویژگی ها :
- بهینه شده برای Xperia Play
- 18 رمز نهفته
- گیم استایل منحصر به فدر
- پخش موزیک های بسیار زیبا



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , رزمی , ,
:: برچسب‌ها: Ninjammin Beat-jitsu , بازی Ninjammin Beat-jitsu , بازی Ninjammin Beat-jitsu اندرویید , بازی آندروید , بازی اندرویید , بازی انروید , بازی نینجا , بازی نینجا آندروید , بازی نینجا آندرویید , بازی نینجا اندروئید , بازی نینجا اندروید , دانلود Ninjammin Beat-jitsu , دانلود بازی Ninjammin Beat-jitsu , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی اندروئید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 193
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در شعله های جنگی که در این جهان زبانه می کشد ، هرکس به فکر ساخت قلمرو خود در کمپین حقوق بشر است !
Modern War 2 World Campaign  اولین بازی گرافیکی جنگی می باشد که برای اندروید ساخته شده است !

قلمرو شما در خطر است . سلاح ها را برداشته و برای محافظت از پایه های خود و سپس شروع یک حمله جانانه به سوی دشمن خود را آماد سازید .

ویژگی ها :
- بزرگترین بازی جنگی مولتی پلیر آنلاین
- نبرد کردن با سایر بازیکن ها به صورت زنده
- به روز رسانی رایگان ماموریت ها ، واحد ها ،‌ساختمان ها و …
- بیش از ۱۰۰ واحد قدرتمند زمینی ، هوایی و دریایی
- و….



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , دفاعی , ,
:: برچسب‌ها: Modern War 2 World Campaign , بازی Modern War 2 World Campaign , بازی دفاعی Modern War 2 World Campaign اندروید , بازی دفاعی اندروئید , بازی دفاعی برای اندروید , دانلود Modern War 2 World Campaign , دانلود بازی Modern War 2 World Campaign , دانلود بازی آنروید , دانلود بازی اندروئید , دانلود بازی دفاعی , دانلود بازی دفاعی آندروید , دفاعی آندروید , دفاعی اندروید ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 181
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Melo’s Magic یک بازی سه بعدی زیبا در سبک برج دفاعی می باشد اما در اینجا شما نقش یک جادو گر که Melo نام دارد را بازی خواهید کرد که هدفش دفاع از قلعه در برابر هیولاهایی است که قصد تخریب دروازهای آن را دارند . Melo با دانستن مجموعه ای از ترفند ها منحصر  به فرد می تواند تمامی نیازهای دفاعی خود را در برابر متهاجمین برطرف سازد . برای کمک به او کافیست کریستال های را جمع آوری کرده و از قدرت جادویی آنها برای دفاع بهره بجویید  .
به یاد داشته باشید که سلاح شما چابکی و تاکتیک تان است !



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , دفاعی , ,
:: برچسب‌ها: Melo's Magic: Castle Defense, بازی آندروید, بازی اندروئید, بازی اندروید, بازی انرویدب, دانلود Melo's Magic: Castle Defense, دانلود بازی Melo's Magic: Castle Defense, دانلود بازی اندروید, دانلود بازی برج دفاعی, دانلود بازی برج دفاعی آندروید, دانلود بازی برج دفاعی آنرید, دانلود بازی برج دفاعی اندروئید, دانلود بازی برج دفاعی اندرویید, دانلود بازی برج دفاعی انروید, دانلود بازی دفاعی, دانلود بازی سبک دفاعی ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 176
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

میمون ها جدی هستند و تصمیم گرفته اند زمین ، هوا و دریا را از لوث وجود دشمن پاکسازی کنند . Bloons TD یک بازی زیبا در سبک برج دفاعی می باشد که برای اندروید طراحی شده است . جایی که شما می بایست برج های قدرتمند خود را ساخته و با ارتقا دادن آنها همیشه در بهترین سطح عملکرد قرار داشته باشید . نشان دهید که قدرت موز چگونه می تواند میمون ها را در نابود سازی دشمنان یاری دهد .

 

ویژگی ها :

- ۱۵ مرحله مختلف
- قابلیت تنظیم میزان سختی هر نقشه
- امکان ادامه بازی در حالت بازی آزاد هنگامی که تمامی نقشه ها را با موفقیت به پایان رساندید .

 - و …



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , دفاعی , ,
:: برچسب‌ها: Bloons TD , Bloons TD Android , Bloons TD آندروید , Bloons TD اندروئید , Bloons TD اندرویید , Bloons TD برای اندروید , بازی Bloons TD اندروید , بازی آندرویید , بازی اندروید , بازی دفاعی , بازی سبک دفاعی , بازی سبک دفاعی آندروید , بازی سبک دفاعی برای اندرویید , دانلود Bloons TD , دانلود باز ی دفاعی , دانلود بازی Bloons TD ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 187
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر می خواهید تجربه ای جدید و منحصر به فرد را در سبک بازی های برج دفاعی داشته باشید ، Tower Defence: Heroic Defence  را از دست ندهید . برای پیروزی در این بازی می بایست اقدام به ساخت برج های سطح بالا کرده و از تمامی مهارت خود در بکارگیری ابزار و جادو ها استفاده کنید . ابتدا یکی از سه سطح کلی را انتخاب کرده و و خود را برای ورود به مسابقاتی چالش بر انگیز آماده سازید . ۲۷ مهارت مختلف در این بازی وجود دارد که بهره گیری از تمامی آنها امری است ضروری برای آنانکه به پیروزی می اندیشند .

 




:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , دفاعی , ,
:: برچسب‌ها: Tower Defence: Heroic Defence , Tower Defence: Heroic Defence آندرویید , Tower Defence: Heroic Defence اندروید , بازی Tower Defence: Heroic Defence , بازی Tower Defence: Heroic Defence اندرویید , بازی برج دفاعی اندروید , بازی سبک دفاعی , بازی سبک دفاعی Android , بازی سبک دفاعی آندروید , بازی سبک دفاعی آندرویید , بازی سبک دفاعی اندروئید , بازی سبک دفاعی برای اندرویید , دانلود بازی , دانلود بازی Android , دانلود بازی Tower Defence: Heroic Defence , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی اندروئید , دانلود بازی اندرویید , دانلود بازی انروید , دانلود بازی سبک دفاعی , دانلود رایگان بازی سبک دفاعی ,
تاریخ : جمعه 7 مهر 1391
بازدید : 187
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Empire War Heroes Return بازی بسیار زیبایی می باشد که از تلفیق سبک های استراتژیک حمله و دفاعی به وجود آمده است .
آیا می خواهید دنیا را از شر نیروهای شیطانی محافظت نگاه دارید ؟
کافیست تیم خود را انتخاب کرده و برای پیروزی در میدان نبرد آماده شوید !
این بازی هم اکنون برترین بازی در سبک استراتژیک اپ استور اپل می باشد .

ویژگی ها :
- ۵ حالت مختلف انجام بازی
- ۸ برج مختلف با قابلیت های متفاوت
- امکان آپگرید رئال تایم واحد ها و اسلحه ها

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , دفاعی , ,
:: برچسب‌ها: Empire War Heroes Return , Empire War Heroes Return آندرویید , Empire War Heroes Return اندروئید , Empire War Heroes Return اندروید , Empire War Heroes Return انروید , Empire War Heroes Returnآندرویید , بازی آندروید , بازی اندروید , بازی انرویید , بازی دفاعی , دانلد بازی آندروید , دانلود بازی Empire War Heroes Return , دانلود بازی استراتژیک Empire War Heroes Return , دانلود بازی اندرویید , دانلود رایگان بازی اندروئید ,
تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 182
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Road Warrior یک بازی مسابقه ای-اکشن مولتی پلیر کاملا اعتیاد آور می باشد . در این بازی جذاب نه تنها می بایست با رقیبان خود به مسابقه رفته بلکه با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیار دارید آنها را به مرز نابودی بکشانید !

ویژگی ها :
- امکان انجام بازی به صورت آنلاین تا هفت نفر همزمان
- گرافیک جذاب
- اکشن سریع و به شدت اعتیاد آور
- و …

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: Road Warrior: Best Racing Game , بازی Road Warrior: Best Racing Game , بازی Road Warrior: Best Racing Game آندروید , بازی Road Warrior: Best Racing Game اندروید , بازی آندروید , بازی آندرویید , بازی اندروئید , بازی اندرویید , بازی ماشین جنگی , دانلود Road Warrior: Best Racing Game , دانلود بازی Road Warrior: Best Racing Game , دانلود بازی اندروید , ماشین جنگی اندروید ,
تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 305
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شما شاهزاده ایرانی هستید و می بایست در یک ماموریت شجاعانه به نجات شاهزاده خانم بروید .
داستانی قدیمی در ظاهری جدید
اگر به سری های قبلی بازی شاهزاده ایرانی علاقه مند بوده اید حتما اکنون نسخه اندروید آن که با بازسازی یک ظاهر نبرد کاملا جدید از داستانی قدیمی این بازی ساخته شده است را نیز پسند خواهید کرد . در طول ماموریت می بایست از تمامی مراحل که از سیاهچاله ها تا برج و کاخ های زیبا ادامه می یابد با سربلندی خارج شوید .

مراحل شگفت انگیز
مسیر شما پر است از تله هایی که توسط نیروهای شیطانی و نگهبانان آنان گسترانده شده اند و عبور از آنها عزمی راسخ می طلبد .
چندین حالت مختلف
حالت عادی : بازی را متوجه شوید و ترفند های مختلف برای پیدا کردن راه هایی کم خطرتر و راه هایی که کمترین زمان را از شما می گیرند آموزش ببینید .
زمان حمله :‌ شن های ساعت یکی یکی و البته به گونه ای که احساس می کند چیزی تا تمام شدن آنها نمانده است به پایین افتاده و گذر سریع زمان را به شما یادآوری می کنند . شما تنها ۶۰ دقیقه تا نجات شاهزاده فرصت دارید .
بقا :چالش بر انگیزترین حالت انجام این بازی است که می بایست از تمامی قدرت ذهن خود برای یافتن راه های نجات شاهزاده بهره بجویید .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: Prince of Persia Classic , اندروید , بازی Prince of Persia Classic , بازی اچ دی , بازی اچ دی آندروید , بازی اچ دی آندرویید , بازی اچ دی اندروئید , بازی اچ دی اندروید , بازی اچ دی اندرویید , دانلود بازی Prince of Persia Classic , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندرویید , دانلود بازی شاهزاده ایرانی , دانلود بازی شاهزاده ایرانی Android , دانلود بازی شاهزاده ایرانی آندروید , دانلود بازی شاهزاده ایرانی اندروید , دانلود بازی شاهزاده ایرانی اندرویید , دانلود بازی شاهزاده ایرانی اچ دی برای انروید ,
تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 347
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

منشی یک شرکت تحقیقاتی شب هنگام که برای برداشتن چیزی به محل کار خود بازگشته بود متوجه حضور موجودات عجیبی شد که پس از اطلاع دادن به سایر همکاران خود و انجام برخی آزمایشات مشخص شد به دلیل بروز یک مشکل ژنتیکی موجوداتی عجیب و خطرناک ساخته شده اند و آنها را زامبی نامیدند . متاسفانه فهمیدن این موضوع با گذر زمان همراه بوده و باعث فرار زامبی ها به داخل شهر و به خطر انداختن جان انسان ها همراه شده بود .

اکنون وظیفه شما این است است که عزم خود را جزم کرده و برای مقابله با زامبی ها به پا خیزید . سلاح ها را برداشته و برای نابود کردن تمامی زامبی ها گام بردارید . ۳۵ سلاح مختلف در بازی وجود دارد که برای به دست آوردن آنها می بایست تا جایی که می توانید پول جمع آوری کنید . موزیک هیجان انگیز بازی در داشتن یک حس دلهره آور اما زیبا شما را یاری خواهد داد !

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: ZomNomNom , ZomNomNom آندروید , بازی ZomNomNom , بازی زامبی , بازی زامبی Android , بازی زامبی آندرویید , بازی زامبی آنروید , بازی زامبی اندروئید , بازی زامبی انروید , بازی کشتن زامبی اندروید , دانلود ZomNomNom , دانلود بازی ZomNomNom , دانلود بازی ZomNomNom اندروید , دانلود بازی ZomNomNom اندرویید , دانلود بازی زامبی اندروئید , دانلود بازی زامبی اندرویید ,
تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 370
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

FireLords یک بازی زیبا در سبک فست آرکید می باشد که با نمایش در آوردن گیم پلی یی شبیه به بازی های  Bomberman و  Dynablaster شما را برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد .

دستورالعمل :
- برای حرکت دادن قهرمان خود گوشی را تکان دهید ، هر کجا را که می خواهید بمب بیاندازد لمس کنید .

ویژگی ها :
- دشمنان هوشمند
- چهار فصل مختلف
- بهره گیری از گرافیک HD
- و …



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: FireLords HD , FireLords HD android , بازی FireLords HD اندروید , بازی آندروید , بازی آندرویید , بازی انداختن بمب , بازی اندروئید , بازی اندرویید , بازی انروید , بازی بمب افکن , بازی بمب انداز , دانلود FireLords HD , دانلود بازی FireLords HD , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروییدب , دانلود بازی سبک ,
تاریخ : پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 205
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا آنجا که می توانید چیزهایی را که در طول مسیرتان قرار دارد نابود سازید . شما ThumbZilla ، یک دیوانه هستید که می خواهد همه چیز را خراب کند .  خودرو ها ، ساختمان ها ، تانک ها و حتی انسان ها ، هیچ کدامشان را از شر خود در امان نگذارید !
توجه داشته باشید که شهر آنقدر ها هم بی در پیکر نیست که هر کاری دلتان خواست انجام دهید . در این بین نیروهای امنیتی نیز در پی نابودی شما خواهند افتاد اما این درایت شماست که می تواند برنده را مشخص کند .

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: ThumbZilla , ThumbZilla آندروید , ThumbZilla اندروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اندرویید , دانلود بازی ThumbZilla , دانلود بازی ThumbZilla آندرویید , دانلود بازی ThumbZilla آنرویددانلود بازی ThumbZilla , دانلود بازی ThumbZilla اندروئید , دانلود بازی ThumbZilla اندروید , دانلود بازی ThumbZilla اندرویید , دانلود بازی ThumbZilla انروئید , دانلود بازی آندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 237
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Red Weed نام بازی زیبایی است که بر اساس فیلمی موزیکال که روایت جنگ های جهان را می کند طراحی و ساخته شده است .

” علف هرز قرمز ، شبیه به حیوانی لزج خود را در سرتاسر زمین می گستراند … ”
وظیفه شماست که از پیشروی علف های هرز قرمز با ساخت سبزه های سبز جلوگیری نمایید . هر چه سرعت شما در سبز کردن بیشتر باشد ، امتیازی بالاتر کسب خواهید نمود .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: Red Weed , Red Weed آندروید , Red Weed اندروید , ازی اندرویید , بازی Red Weed , بازی از بین بردن علف های هرز قرمز , بازی اندروید , بازی اندرویید , دانلود Red Weed , دانلود بازی Red Weed , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندرویدب , دانلود بازی فکری اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 252
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Tropical Stormfront یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک رئال تایم می باشد که شما را به قلب جنگ بین بدی و نیکی می برد . از قلمرو خود در برابر نیروهای تاریکی محافظت کرده ، بجنگید و خون دشمنان را بریزید . نشان دهید که انتخاب شما به عنوان رهبر قلمرو یک انتخاب نادرست نبوده و لیاقت آن را داشته اید .
بازی در چندین سبک مختلف انجام خواهد پذیرفت که از میان آنها می توان به حالت های جنگ برای بقا ، نابود سازی تمامی نیروهای دشمن ، برافراشتن پرچم ، نگاه داشتن پرچم ، مقابله با نیروی هایی که قصد نفوذ دارند ، نبردهای دریایی ، هوایی و … اشاره نمود .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: Tropical Stormfront - RTS , Tropical Stormfront - RTS آندروید , Tropical Stormfront - RTS آندرویید , Tropical Stormfront - RTS اندروئید , Tropical Stormfront - RTS اندرویید , آندرویید , بازی استراتژیک , بازی استراتژیک برای اندروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , دانلود بازی , دانلود بازی Tropical Stormfront - RTS , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی استراتژیک اندروید , دانلود بازی استراتژیک اندرویید , دانلود بازی اندروئید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی اندرویید , دانلود رایگان بازی Tropical Stormfront - RTS ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 334
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Slay یک بازی استراتژیک جذاب است که شما را به دل جنگ های قرون وسطی خواهد برد . شما در جزیره ای قرار دارید که علاوه بر خودتان ۵ نفر دیگر نیز در آن سهم داشته و وظیفه شما به عنوان یک رهبر ، کنترل نیروها برای به تصرف در آوردن زمین های اطراف خود می باشد . برای اینکار می بایست از تمامی قدرت خود استفاده نموده تا با تصرف هر زمین بر قلمرو خود وسعت بخشیده و قدرتمند تر از گذشته گردید .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: Slay , بازی آندروید , بازی استراتژیک , بازی استراتژیک اندروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اندرویید , دانلود بازی Slay , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی استراتژیک , دانلود بازی استراتژیک android , دانلود بازی استراتژیک Slay , دانلود بازی استراتژیک آندروید , دانلود بازی استراتژیک اندروئید , دانلود بازی استراتژیک اندرویید , دانلود بازی استراتژیک انروید , دانلود بازی اندرویید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 391
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال یک بازی استراتزیک سبک رئال تایم می گردید ، Defense Command را از دست ندهید .
سیاره توسط بیگانگان به اشغال در آمده است . و اکنون ارتش جهانی خود را آماده ساخته است تا به مقابله با آنها برپاخیزد و تنها یک نبرد باقی مانده است .
برخی از نیروهایی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت :
تانک
هلی کوپتر
پیاده نظام
مین های زمینی



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: Defense Command Full , بازی آندروید , بازی آندرویید , بازی استراتژیک , بازی استراتژیک آندرویید , بازی استراتژیک اندروید , بازی استراتژیک انروید , بازی استراتژیک انرویید , بازی اندروید , دانلود بازی Defense Command Full , دانلود بازی Defense Command Full اندروید , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی استراتژیک , دانلود بازی استراتژیک آندروید , دانلود بازی استراتژیک اندروئید , دانلود بازی اندروئید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 601
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سیمز یکی از جذاب ترین بازی های مدیریتی و استراتژیکی می باشد که سالیان سال است توانسته میلیون ها نفر را به خود سرگرم سازد .
The Sims™ FreePlay نسخه تحت اندروید این بازی می باشد که از قضا به صورت رایگان توسط کمپانی EA منتشر گردیده است و به شما کمک می کند از جذابیت های این بازی به صورت رایگان بر روی تبلت یا اسمارت فون خود لذت ببرید . در این نسخه نیز همانند نسخه پی سی و کنسول های مختلف می توانید سیمزهای خود را از موی سر تا نوک انگشتان پا به چیزی که در نظر دارید درآورده و سفارشی کنید .

با آپدیت های انجام شده بر روی این بازی مشکلاتی همانند ورژن پیشین که چندی قبل در سایت قرار گرفته بود برطرف گردیده و یک دیتا برای تمامی پردازنده ها ارایه شده است و می بایست به نکات زیر توجه داشته باشید :

- برای انجام بازی نیاز به دسترسی اینترنت می باشد .
- بازی به صورت اختصاصی برای دستگاه های تحت اندروید بوده و امکان اتصال به نسخه فیس بوک را ندارد .
- امکان اجرا نشدن بر روی دستگاه های روت شده وجود دارد .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: The Sims FreePlay , The Sims™ FreePlay آخرین اپدیت , The Sims™ FreePlay آندروید , The Sims™ FreePlay آندرویید , The Sims™ FreePlay اندرویید , The Sims™ FreePlayآندرویید , The Sims™ FreePlayاندروئید , The Sims™ FreePlayاندروید , The Sims™ FreePlayجدید , بازی اچ دی , بازی اچ دی آندرویید , بازی سیمز , بازی سیمز آندروید , بازی سیمز اندروئید , بازی سیمز اندروید , بازی سیمز اندرویید , بازی سیمز انرویید , دانلود بازی The Sims FreePlay , دانلود بازی The Sims™ FreePlay اندروید , دانلود بازی اچ دی اندروئید , دانلود بازی اچ دی اندروییدب , دانلود بازی سیمز برای آندرویید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 295
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

زامبی ها شهر شما را نیز گرفته اند !
اکنون وقت آن است کمی خون بر روی سطح جاده ها بچکد !
فقط تا زمانی که آنها سر و صدای موتور اتومبیل شما را می شنوند صبر کنید !

در بازی GEARS & GUTS امید شهر به شما و موتور نیتروژن دار اتومبیل تان است . آن را روشن کرده و به زامبی ها بفهمانید که معادله کاملا عوض شده است .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: GEARS & GUTS , بازی GEARS & GUTS اندروید , بازی آندروی , بازی آندروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی انروید , بازی اچ دی , بازی اچ دی زامبی , دانلود بازی GEARS & GUTS , دانلود بازی اندروئید , دانلود بازی اندروید , دانلود دیتا GEARS & GUTS ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 388
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

تا کنون حتما گونه های مختلفی از بازی های زامبی ای را تجربه کرده اید و شاید تم تکراری و یکسان موجود در همه آنها که تنها با عوض کردن عنوان و اندکی گرافیک بازی های زیادی را ارایه کرده است شما را خسته کرده باشند . اگر به زامبی ها علاقه مندید اما می خواهید شاهد یک گیم پلی جدید باشید ، Drive with Zombies Pro را از دست ندهید . این بازی جایی است که شما می بایست هم رانندگی کنید و هم زامبی هایی را که بسان کنه به شما چسبیده و هر جایی که می روید همراهتان هستند را با تیراندازی نابود سازید .
فقط به این نکته توجه داشته باشید که فشنگ های شما کم است و مسافت جاده زیاد .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: Drive with Zombies Pro , بازی Drive with Zombies Pro اندرویید , بازی اندروید , بازی اندرویید , بازی زامبی , بازی زامبی آندروید , بازی زامبی اندرویید , دانلود Drive with Zombies Pro , دانلود بازی Drive with Zombies Pro , دانلود بازی Drive with Zombies Pro اندرویید , دانلود بازی اندروئید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی زامبی , دانلود رایگان بازی Drive with Zombies Pro آندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 293
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Stunt Car Challenge یک بازی ماشین سواری دیوانه وار می باشد که شما را به رانندگی در شرایطی نه چندان عادی دعوت می کند . اگر برای مسابقاتی چالشی که نیاز به پرش های خطرناک و انجام برخی شیرین کاری هابرای گرفتن هر سه ستاره هر مرحله آمادگی دارید ، هم اکنون این بازی را دانلود نمایید .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: Stunt Car Challenge , Stunt Car Challenge آنروید , Stunt Car Challenge اندروئید , Stunt Car Challenge اندروید , بازی Stunt Car Challenge , بازی Stunt Car Challenge اندروید , بازی آندروید , بازی آندرویید , بازی اتومبیل رانی Stunt Car Challenge , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اندرویید , بازی ماشینی آندروید , دانلود بازی Stunt Car Challenge , دانلود بازی ماشینی Stunt Car Challenge ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 271
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Beach Buggy Blitz بازی زیبایی است که شما را به مسابقات ماجراجویانه می برد و شاهکاری است جدید از سازندگان بازی معروف Riptide GP که اکنون آماده خلق اثر بیاد ماندنی دیگری هستند .
در این بازی جذاب می بایست با گذر از مسیر های خطرناک و پر تله که دارای مناظر مختلفی از قبیل مجسمه های باستانی ، غروب آفتاب ، غار های مخفی ، معبد های گم شده و … به مسابقه با حریفان خود که هر یک از آنها دارای قدرت هایی خاص می باشند بپردازید . مایل ها و مایل ها به رانندگی در فضایی بپردازید که هر قسمت آن جدید به نظر خواهد رسید .
از جمله ویژگی های این بازی بهینه شدن آن برای پردازنده های Tegra3 می باشد که گرافیکی زیباتر را برای دارندگان این نوع GPU به ارمغان می آورد .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: Beach Buggy Blitz , Beach Buggy Blitz آندروید , Beach Buggy Blitz انروید , بازی Beach Buggy Blitz , بازی آندروید , بازی آندرویید , بازی اندرویید , بازی انروید , بازی ماشین سواری , دانلود Beach Buggy Blitz , دانلود بازی Beach Buggy Blitz , دانلود بازی Beach Buggy Blitz اندروید , دانلود بازی آندرویدب , دانلود بازی ماشین سواری اندرویید , ماشین سواری , ماشین سواری اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 292
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Road Warrior یک بازی مسابقه ای-اکشن مولتی پلیر کاملا اعتیاد آور می باشد . در این بازی جذاب نه تنها می بایست با رقیبان خود به مسابقه رفته بلکه با استفاده از سلاح های مختلفی که در اختیار دارید آنها را به مرز نابودی بکشانید !

ویژگی ها :
- امکان انجام بازی به صورت آنلاین تا هفت نفر همزمان
- گرافیک جذاب
- اکشن سریع و به شدت اعتیاد آور
- و …



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: Road Warrior: Best Racing Game , بازی Road Warrior: Best Racing Game , بازی Road Warrior: Best Racing Game آندروید , بازی Road Warrior: Best Racing Game اندروید , بازی آندروید , بازی آندرویید , بازی اندروئید , بازی اندرویید , بازی ماشین جنگی , دانلود Road Warrior: Best Racing Game , دانلود بازی Road Warrior: Best Racing Game , دانلود بازی اندروید , ماشین جنگی اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 329
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا آماده به چالش کشیدن مهارت رانندگی خود مسابقات کارتینگ هستید ؟
Championship Karting نام بازی بسیار زیبایی است که با فراهم آوردن دو حالت مختلف تورنومنت و مسابقه ای ، آدرنالین خون شما را بالا خواهد برد !
خود را آماده سازید تا با کنترل دقیق خودرو ، اولین نفری باشید که خط پایان را رد می کنید .

گرافیک بسیار زیبا در کنار بهره گیری از موزیک ها و صدای های هیجان انگیز از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: Championship Karting 2012 v1 , 0 , ازی Championship Karting 2012 v1 , 0 , بازی آنروید , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اندرویید , بازی اندروییدب , بازی کارتینگ , بازی کارتینگ آندروید , بازی کارتینگ اندروئید , بازی کارتینگ اندروید , بازی کارتینگ اندرویید , دانلود بازی Championship Karting 2012 , دانلود بازی Championship Karting 2012 v1 , , دانلود بازی Championship Karting 2012 آندروید , دانلود بازی Championship Karting 2012 اندروید , دانلود بازی Championship Karting 2012 اندروییددانلود بازی Championship Karting 2012 , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اندروید , دانلود بازی بازی کارتینگ آندرویید , دانلود بازی کارتینگ آندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 321
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Turbo Racing 3D یک بازی اتومبیل رانی زیبا می باشد که می بایست با شتابسنج گوشی خود کنترل آنها را بر عهده بگیرید  . با ارتقا ماشین های خود می توانید سرعتی بیشتر را تجربه کنید اما مراقب برخورد با خودرو های دیگری که در خیابان باشید چرا که تصادف همانا و خراب شدن اتومبیل شما همان !
محیط سه بعدی ، قابلیت استفاده از نیتروژن و جمع کردن سکه برای باز کردن خودروهای جدید از جمله ویژگی های این بازی می باشند .



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: : Turbo Racing 3D , اتومبیل رانی اندروید , بازی Turbo Racing 3D , بازی آندروید , بازی اتوموبیل رانی , بازی ماشین سواری , بازی ماشین سواری Turbo Racing 3D , بازی ماشین سواری Turbo Racing 3D آندروید , بازی ماشین سواری Turbo Racing 3D اندروئید , بازی ماشین سواری Turbo Racing 3D اندرویید , دانلود Turbo Racing 3D , دانلود بازی , دانلود بازی Android , دانلود بازی Turbo Racing 3D , دانلود بازی آندرویید , دانلود بازی اندروئید , دانلود بازی اندروید ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 348
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر – Tegra 2

اگر بازی Bang Bang Racing را انجام داده و توانسته است نظر شما را به خود جلب کند اکنون وقت آن است بازی بسیار زیبای Hawthorne Park THD را که با فراهم آوردن دنیایی جدید با سختی های مختلف تجربه کنید . این بازی بسیار زیبا در حال حاضر فقط بر روی گوشی ها و تبلت های دارای پردازنده Tegra قابل اجرا می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: Hawthorne Park THD , بازی Hawthorne Park THD , بازی Hawthorne Park THD آندروید , بازی Tegra , بازی آندروید , بازی اندروئید , بازی اندروی , بازی ماشین سواری , بازی ماشین سواری Android , بازی ماشین سواری آندروید , بازی ماشین سواری اندروئید , بازی ماشین سواری اندروید , بازی ماشین سواری اندرویید , بازی ماشین سواری انروید , بازی مخصوص Tegra , بازی مسابقه ای , بازی مسابقه ای اندروید , بازی مسابقه ای ماشین سواری , دانلود بازی Hawthorne Park THD , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی مسابقه ای ,
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 369
نویسنده : مجتبی

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

GT Racing: Hyundai Edition همانگونه از که نامش پیداست بازی ماشین سواری معروف GT Racing را این بار با طعم کمپانی هیوندای برایتان به ارمغان می آورد . در این ویرایش که به طور کلی با نسخه پیشین بازی متفاوت است می توانید از قدرت و سرعت اتومبیل های شرکت هیوندای برای شرکت در مسابقات و البته پیروزی در آنها بهره بگیرید .
شبیه سازی قدرتمند محیط بازی با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه شما را هر بیشتر غرق شدن در رانندگی کمک می کند !



:: موضوعات مرتبط: ♥♥♥ بازی ♥♥♥ , اتومبیل رانی , ,
:: برچسب‌ها: GT Racing: Hyundai Edition , GT Racing: Hyundai Edition آندرویید , GT Racing: Hyundai Edition اندروید , GT Racing: Hyundai Edition انروید , GT Racing: Hyundai Edition به همراه دیتا , GT Racing: Hyundai Edition دیتا , بازی GT Racing: Hyundai Edition , بازی اندروئید , بازی اندروید , بازی اچ دی آندروئید , بازی اچ دی اندروید , بازی اچ دی اندرویید , بازی ماشین سواری , بازی ماشین سواری Arc s , بازی ماشین سواری galaxy s ii , بازی ماشین سواری one x , بازی ماشین سواری اچ دی برای اندروید , بازی ماشین سواری اکشن , دانلود GT Racing: Hyundai Edition , دانلود بازی GT Racing: Hyundai Edition , دانلود بازی GT Racing: Hyundai Edition آفلاین , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی اچ دی اندروید , دانلود بازی اچ دیب , دانلود بازی ماشین سواری اندروید , دانلود رایگان بازی ماشین سواری اچ دی آندروید ,
افزار.apk.موبایل.دانلودdownload.برای.اندرویدی.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین سایت اندروید و آدرس androidak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com